Nattmys

I nattens mörker väcks jag och stirrar in i två gula ögon. Baronessan har landat på min bröstkorg och visar upp hela sitt register när det gäller att vara kelig och kramgo, allt i syfte för att få egen njutning. Kurrmaskinen är i full gång där hon står och trampar på min bröstkorg och sätter klorna i täcket. När våra ögon möts kommer ett litet "krrrrr" innan hon försiktigt puffar på mig med sin mjuka nos. Sen kastar hon sig omkull och väntar på det ultimata myset med matte. Så, där ligger vi i mörkret, baronessan och jag, klockan halv fyra på morgonen...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kattkult.blogg.se

Följ baronessan Pepsi, fröken Godis och Miss Grå i deras behagliga liv...

RSS 2.0